Kalau Suka Tekan Like Yer (^_^)

Jangan Lupa Follow Saya Yer (O_*)

Wednesday 6 July 2011

Cuti2..

Salam semua..emm pejam celek pejam celek dah abis cti sem kli ni,rse mcm sekjap je...huhu..emm ary ni ary last aku cti,esk dah nak dftr msuk,bosan lah duk kat asrama 2,nsib baik rmh aku dkat dgn poli leh aku blik setiap mnggu,brg pon x abis kmas agi,ade ke spe2 nak tlg kmas hihihi...(malas nok kms)...cti sem kli ni mmg best r,kli pertama aku kerja kat tmpt org slma sbulan,best lah jgak tpi x leh r nok keje lame kat 2 coz aku nok g jln2 lah plok,dlu aku kerja kat kdai Al-Fatihah dgn spupukuu,leh than lah keje kat 2..huhu...cti ni jgk byk tmpat yg tlh aku pergi (sampai jgk akhrnya tmpt yg nk pergi sgt2) marin 5.7.2011,kwn baik aku farahin & jannah ajak aku g poli dia kat kuantan 2(POLISAS) cntik gop poli dia..bsar,x mcm poli dungun x bsr sgt,tpi aku rse poli aku comel agi,lps 2 ktaorg g jln2 kat kuantan,akhir skli aku g kat TC(Teluk Cempedak) cntik giler tmpt dia siap ade kera agi.,tpi kera 2 x kjar org baik punye..hihihi...cti ni jgak family aku g picnic dgn family ayah de kat pntai Sura ni je,aku g jln 2 kat Terengganu dgn kak & spupukuu,lps2 aku p jln2 kat giant,mesra mall,pantai kemasik dan byk lgi tmpt mnrik aku & fmily aku pergi..mmg best r cti kli ni...aku harap2 cti sem dpan pon mcm nii jgk,bru best...ok r smpai cni sje lah cite aku kli ni...daaa

No comments:

Post a Comment