Kalau Suka Tekan Like Yer (^_^)

Jangan Lupa Follow Saya Yer (O_*)

Friday 9 September 2011

KuanTan

7.9.2011,aku sdih sgt msa 2 coz aku dpt berita ayah fizah telah meninggal dunia,dah lah msa 2 tgh belajar math,aku tgk dia nangis,aku plok yg rse sebak...AL-FATIHAH...semoga Fizah tabah m'hadapinya...


8.9.2011,aku ke kuantan untuk melawt keluarga fizah,kami pergi 4 buah kereta je,2 wrna biru,satu hitam,satu putih,(cntik plok tgk dri jauh kereta tersusun coz semua kereta viva)...hmpir semua bdk klas aku pergi melawat..kitorg bertolak dri dungun kul 3.00ptg sampai kat umah fizah kul 6.00 ptg,tpi mse dlm kereta 2,mcm2 hal lah,debar pon ada,aku naik kereta dgn bob,syahir,anis,kami 4 org je satu kereta,yg lain ada 4 ada 5 org sebuah kereta,tpi aku naik kereta dgn org yg suka bwk laju,takut giler...tpi alhamdulilah sampai & balik dgn selamat...


mula2 kitaorg pergi umah fizah,sunyi je umah dia,aku tgk fizah msih dlm kesedihan,siapa x sedih kalau kehilangan orang yg sgt kita sayang...


Lepas garib ktaorg OTW ke umah auniey,sblum pergi umah auniey ktaorg pergi bli brg dulu,lpas 2,kita org berpecah separuh pergi ke umah auniey separuh agi pergi umah anira,lps mkn,mandi,solat kitorg pergi ke TC(TELUK CEMPEDAK)kul 12 malam,lps sejam kitorg pergi Tc kitorg pon bliklah,tpi org lelaki x blik tidur pon diorg pergi keliling kuantan(makan angin)yg perempuan je lah yg balik tidur...zzzzzz...kul 3.15pgi bru lah org laki blik dr jln,kul 4.00pagi kitorg semua bngun & bersiap untuk blik,dlm kul 5 lbih kitorg pon bertolak balik,smpai kat dungun kul 8.30pagi,lwat ckit smpai sbb salah jalan...(haha)...


Ape pon mmg best lah jln2 dgn geng klas ni happy je... <<(0_o)>>


kLau aDe crita yg best2 ynie Crita lagi yer...
Dah gntuk ni,tiDuR DulU..Nite Semua...Sweet Dream...

No comments:

Post a Comment