Kalau Suka Tekan Like Yer (^_^)

Jangan Lupa Follow Saya Yer (O_*)

Thursday 22 December 2011

SeM BaRU DaH StArT



Assalamualaikum...
Pejam celik pejam celik dah msuk sem baru dah rsa mcm cpat je mse berlalu,ari ni 22.12.2011 dah start dftar,subjk sem ni pon nmpknya agk mencabar jgk la,tpi ringan ckit coz cme 6 sbjk je,sem ni kna usaha lbih ckit la,nk pointer tinggi hihihi...ari ni jgk aku berdepan dgn kwn2 aku yg aku ade mslh dgn diorg ari 2,nsib baik la semua mcm biasa je,takut jgk la klau ade kwn buat muka 6ti x best plok klau duk seklas tpi x ckp, Alhamdulillah la smua nmpk apy je tdi huhu...Ari ahad dpan 25.12.2011 dah start duk umah sewa dah,x thu lah cbran dia mcm mne plok,dah lah jran2 lelaki semua(bising bangor),hrp2 aku dpt sesuai kan dri kat umah 2...
emm x sbar rse nk start sem baru ni...26.12.2011 dah start study dah..yahooooooo cti dah abis,bosan duk umah x tau nk bt pe..ok la,dh mlm ni...nite wsalam (z....z)

No comments:

Post a Comment