Kalau Suka Tekan Like Yer (^_^)

Jangan Lupa Follow Saya Yer (O_*)

Sunday 8 January 2012

AdIk JoE SaYaNg




Dalam kenangan AdiK JoE

3.1.2012 adi joe baru nak masuk 3 tahun,ptg 2 adik aku call brthu kucing yg aku sayang dah mati terkepit,aku rse sedih sangat,smpai bengkak mata aku nangis,x sangka lah plok,ari last aku jmpe dan cium dia ari jumaat 30.12.2011,nsib baik aku rse mcm nak blik umh je ambl barang,itulah ari last aku jmpe dik joe,smpai ari ni aku msih teringat lagi kenangan dgn dik joe,dik joe ni dia aktif sikit,warne putih,mata biru dan kuning,manja sangat,dia suka sgt maen rambut aku,suka duduk dalam kendong aku,suka letak tangan dia atas bahu aku,kalau aku solat dia duk sebelah aku,time lapar dia akan nangis sekuat ati,dia suka sangat makan nasi,kalu dia makan mesti lama sampai nak habis dia makan…aku rindu sgt kat dia,stiap kali aku blik umah aku mesti ingt kat dia,mcm dia ade je kat aku,klau aku duk sorg2 aku dengr je suara dia nangis mintk nasi…dah byk kli aku kehilangan kucing yg aku sayang,setiap kali kucing aku mati msti aku sedih …

MUMMY SAYANG ADIK JOE,DUK BAIK2 KAT SANA YER…SAYANG ANAK MUMMY….
mase dik joe kecil
dik joe tido dlm kendong
dik joe tgh manja..cute
dik joe terkejut..ape 2..huhu
dik joe galas beg,nk g sklah..comel dik joe hihi
dik joe dgn abang alan tgh makan nasi...



                                                                                                      gambar dik joe mati... (!_!)
gambar dik joe dalam kubur...bye sayang jmpe dlm mimpi mummy...sayang baby (~_~)




No comments:

Post a Comment